Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a V151 Korlátolt Felelősségű Társaság (9443 Petőháza, Kinizsi Pál utca 19/A.) (a továbbiakban: Vállalkozó) árnyékolástechnikai termékek beépítésére irányuló vállalkozási szerződésének általános szerződési feltételeit tartalmazza.

Vállalkozó a jelen ÁSZF tekintetében:

  1. a) Cégnév: V151 Korlátolt Felelősségű Társaság
  2. b) Székhelye: HU-9443 Petőháza, Kinizsi Pál utca 19/A.
  3. c) Postacíme: HU-9443 Petőháza, Kinizsi Pál utca 19/A.
  4. d) Elektronikus (e-mail) cím: info@v151.hu
  5. e) Nyilvántartó bíróság: Győri Törvényszék Cégbírósága
  6. f) Cégjegyzékszáma: 08-09-032452 
  7. g) Adószáma: 28836232-2-08
  1. Általános Rendelkezések

1.) Ezen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a Vállalkozó által árnyékolástechnikai termékek beépítésére kötött minden vállalkozási szerződésnek (a továbbiakban: vállalkozási szerződés). Amennyiben az írásban létrejött vállalkozási szerződés feltételei eltérnek a jelen ÁSZF-től, akkor az írásban létrejött vállalkozási szerződést kell ezen feltételek tekintetében alkalmazni.

Az írásban létrejött vállalkozási szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a jelen ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni.

A szolgáltatás megrendelésével a Megrendelő ezen ÁSZF rendelkezéseit minden külön jognyilatkozat nélkül kötelezőnek ismeri el magára nézve.

A Megrendelő ÁSZF-je nem alkalmazható.

2.) A fogyasztóvédelmi törvény (a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény) értelmében vett magánszemély ügyfelekre (fogyasztók) a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Ptk. fogyasztói szerződésre vonatkozó rendelkezései is alkalmazandóak.

II. Szerződés létrejötte és módosítása

1.) Ajánlati kötöttség: A Vállalkozó 30 napos ajánlati kötöttséget vállal az ajánlatának a Megrendelő részére történt elküldésétől kezdődően. Az ezen határidőn túl elfogadott árajánlat a Megrendelő által adott új ajánlatnak minősül.

2.) A szerződés létrejötte: Vállalkozási szerződésnek a Vállalkozó és a Megrendelő által aláírt – dátummal ellátott a Vállalkozó által elkészített megrendelés visszaigazolás tekinthető, amennyiben a munkára konkrét, részletes vállalkozási szerződés nem készül. A vállalkozási szerződés akkor tekinthető érvényesen létrejöttnek, amennyiben a megrendelés-visszaigazolást mindkét fél a rá vonatkozó szabályoknak megfelelően aláírta. Amennyiben az aláírás nem egyidejűleg történik, úgy a vállalkozási szerződés a második aláírás időpontjában jön létre. Szóbeli megrendelést a Vállalkozó nem fogad el.

Ha az EU tagállambeli megrendelő székhelye nem Magyarországon van, a megrendelőnek a megrendelés leadásakor minden esetben kötelező megadnia a közösségi adószámát, melynek a megrendelés várható teljesülésének időpontjáig (végszámla kiállításának időpontja) érvényesnek kell lennie.

3.) A szerződés módosítása: A megrendelés visszaigazolásban meghatározott műszaki tartalom tekintetében a szerződés kizárólag egy újabb szerkezet rendelésével módosítható. Ebben az esetben mindkét termék árát meg kell fizetni. Műszaki tartalom módosítása esetén a Vállalkozó fenntartja a kivitelezési határidő egyoldalú megváltoztatásának jogát. Egyéb vonatkozásban a szerződés a felek egyező megállapodása alapján írásban módosítható. A szerződés szóban nem módosítható.

4.) Pótmegrendelés: A pótmegrendelés minden esetben új megrendelésnek minősül, amelyről külön írásos megrendelés visszaigazolás szükséges. A pótmegrendelés elszámolása, határideje egyedileg kerül meghatározásra függetlenül az eredeti (alap) szerződéstől. Pótmegrendelés esetében teljes egészében alkalmazandóak a II/1.-3. pontban írt rendelkezések.

5.) Műszaki tartalom: A Vállalkozó által kiállított megrendelés visszaigazolásban szereplő mennyiségek és termékspecifikus jellemzők (szín, hajtásoldal, hajtásmód stb.).

III. Vállalkozói díj

1.) A vállalkozói díj az anyagköltséget és a munkadíjat is magában foglalja.
2.) A vállalkozói díj megfizetése: A megrendelés visszaigazolását követő 3 banki munkanapon belül a megrendelő a vállalkozói díj 50%-át köteles előlegként megfizetni. Erről az összeg beérkezte után előlegszámlát állít ki a Vállalkozó. A vállalkozói díj előleggel nem fedezett 50%-ának a kiegyenlítése a kivitelezésre meghatározott napot megelőző 3. banki munkanapon, tehát a termékeknek a megrendelő részére történő kiszolgáltatása előtt esedékes.

A Vállalkozó a megrendelés visszaigazolásban és a számlában is euró pénznemben határozza meg a vállalkozói díjat. A Vállalkozó a számla végén feltünteti a vételárat HUF-ban is, bruttó/nettó/áfa bontásban. A Vállalkozó az átszámításhoz a megrendelés visszaigazolás kiállításának napján érvényes MNB árfolyamot alkalmazza. Amennyiben a megrendelés és a számlázás közötti időszakban az EURO/FORINT MNB devizaárfolyama +/-5 %-ot meghaladó mértékben változik, úgy ezen mértékű változást a felek a számlában érvényesítik. Az előleg mértéke a teljes EURO pénznemben meghatározott bruttó vételár 50%-a. HUF pénznemben történő fizetés esetén a beérkezés napján érvényes MNB árfolyamon számítja át az Vállalkozó a befizetett forintot euróra.

Amennyiben a megrendelő a vállalkozói díj előleget, illetve a vállalkozói díjat banki átutalással fizeti meg, HUF pénznemben történő fizetés esetén a Vállalkozó Raiffeisen Banknál vezetett . 12094002-01747555-00100007 számú számlájára, euró pénznemben történő fizetés esetén a Vállalkozó Raiffeisen Banknál vezetett IBAN: HU80 12094002-01747555-00200004, bic: UBRTHUHB számú számlájára köteles átutalni. A számla kiegyenlítésének minden nemű költsége a megrendelőt terheli (banki költség, utalás díja stb.). Megrendelő köteles az utalás tényét banki igazolással bizonyítani, mely szerint a bank a megrendelő számláját az utalandó összeggel megterhelte.

Megrendelő a Vállalkozóval szemben keletkező ellenkövetelését beszámítással nem érvényesítheti. Megrendelő a Vállalkozóval szembeni igényét egyéb úton (peren kívüli egyeztetés, fizetési meghagyás, per) jogosult érvényesíteni. A fogyasztókat a Ptk. 6:49-6:52 §-aiban foglalt jogok illetik meg.

3.) Előrefizetés / biztosíték: A Vállalkozó 100 %-os előrefizetést köthet ki, amennyiben az egyedi eset körülményei ezt indokolják. Az előrefizetés mértékét a szerződéses érték határozza meg. Előrefizetés helyett a Vállalkozó biztosíték (pl. készpénzbiztosíték, bankgarancia) nyújtását is kikötheti. 

4.) Áfa adóalanynak minősülő személynek történő szolgáltatás:

Ha a megrendelő Áfa adóalanynak minősülő személy, és a megrendelő által végzett tevékenység építési engedély köteles, akkor az ÁFA-ról szóló 2007. évi CXXVII. számú törvény 142. § (1) bekezdése értelmében a végszámla nettó összegben kerül kiállításra.

Megrendelő az ÁFA törvény 142. § (1) bekezdés b) pontja értelmében nyilatkozik, hogy a szerződés szerinti munka, építkezés hatósági engedély köteles tevékenység.

A szerződés, illetve a megrendelés visszaigazolás mellé megrendelő köteles csatolni az építési hatóság által kiállított építési engedély másolatát, valamint a fordított adózás rendjére vonatkozó nyilatkozatot.

A nyilatkozat, illetve építési engedély megküldésének hiányából eredő esetleges többletköltségek megrendelőt terhelik. Vállalkozó ezen esetben 200.000 Ft+ÁFA, azaz kétszázezer forint + ÁFA összegű ügyintézési díjat számít fel megrendelőnek. Megrendelő ezen felül köteles viselni minden olyan kárt, amely Vállalkozónál a nyilatkozat, illetve az építési engedély megküldésének hiánya miatt keletkezett.

5.) A vállalkozói díj meghatározásának alapját az képezi, hogy a szerelési munkálatok egybefüggően, megszakítás nélkül elvégezhetőek. A kivitelezési hely hibájából származó szerelési késedelem által okozott többletköltségek külön felszámításra kerülnek.

A vállalkozói díj a következőket tartalmazza: egyszeri kiszállási díjat, a beépítéshez szükséges segédanyagokat, a szerkezetek szakszerű rögzítését és beszabályozását, 2,5 m-es szerelési magasságig. 2,5m-es magasság felett történő szerelés esetén állvány szükséges, melynek díját a beszerelési díj nem tartalmazza, azt a megrendelőnek kell viselnie.

Megrendelő köteles a termékek csomagolási hulladékának elszállítása és megsemmisítése címén a termékek bruttó árának 1%-át megfizetni a vállalkozói díjjal együtt.

6.) Többlet- vagy pótmunkák: A vállalkozói díj kőműves és egyéb javítási munkákat nem tartalmaz. Nem tartalmazza a beépítés az elektromos hálózat tervezését és kivitelezését, valamint a  szerkezetek hálózatra történő végleges csatlakoztatását.

A szerkezetek hálózatra történő végleges csatlakoztatását a Vállalkozó külön megállapodás és díjazás ellenében végezi el a megrendelőnek egy szakképzett alvállalkozó által azzal, hogy a végleges csatlakozás költsége 6.000 Ft+ÁFA/csatlakozás. Elektromos hajtású szerkezetek esetén a Vállalkozó tesztüzemelést és finombeállítást végez.

Megrendelő a szolgáltatás teljesítése során a túl lógó szigetelés lecsiszolásáért folyó méterenként 6.000 Ft + ÁFA vállalkozói díjat köteles a Vállalkozónak megfizetni a vállalkozói díjon felül. Megrendelő a szolgáltatás teljesítése során gépi vésés szükségességének felmerülése esetén, 16.000 Ft + ÁFA vállalkozói díjat köteles a Vállalkozónak megfizetni a gépi véséssel érintett, beépített termékenként, a vállalkozói díjon felül. Vállalkozó monolit vasbeton vésést nem vállal!

Fogyasztók esetén az ezen pontban írtak elszámolásához előzetes írásbeli megállapodás szükséges.

Vállalkozó az ezen pontban foglaltakon túl egyéb többlet- vagy pótmunkák elvégzésére nem köteles.

7.) Tulajdonjog fenntartás: A Vállalkozó a termékeken fennálló tulajdonjogát valamennyi szolgáltatás díjának és a szerződéssel kapcsolatos valamennyi költségnek a teljes kiegyenlítéséig fenntartja. 

  1. A szolgáltatás teljesítése

1.) Vállalkozó a megrendelés visszaigazolásban rögzített műszaki tartalmú szolgáltatás elvégzésére köteles.

2.) Helyszíni felmérés: A Vállalkozó az árnyékolástechnikai termékek műszaki paramétereinek gyártás előtti pontosítása végett egyszeri díjmentes felmérést végez.  Amennyiben a megrendelését a megrendelő visszavonja, úgy a felmérés díja kiszállási díjjal és útiköltséggel leszámlázásra kerül (36.000 Ft/órakiszállási díj + 180ft/km útiköltség az odaút alapján számolva).

3.) Amennyiben a munka elvégzéséhez tervdokumentáció elkészítése és hatósági engedélyek beszerzése szükséges, ezek elkészíttetése, illetve beszerzése a megrendelő kötelezettsége. Ebben az esetben a Vállalkozó köteles a megrendelő által átadott tervdokumentációt a szerződés megkötése előtt megvizsgálni és a megrendelőt a terv felismerhető hibáira, hiányosságaira figyelmeztetni. Ha a terv valamely hibája vagy hiányossága a kivitelezés folyamatában válik felismerhetővé, a Vállalkozó késedelem nélkül köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

4.) A munkaterület rendelkezésre bocsátása: A megrendelő köteles a vállalkozók megfelelő együttműködését és ezáltal a munkák műszakilag megfelelő sorrendjét megszervezni. Amennyiben a megrendelő ezen kötelezettségét megszegi, ő köteles ennek a hátrányos következményeit viselni.

A kivitelezési határidők csak akkor kötelezőek, ha a megállapodott időpontban a szerelési munkálatok megkezdhetőek. 

A megrendelő köteles az építési terület folyamatos víz- és elektromosáram-ellátását biztosítani. Az építési terület őrzése, a baleset-, vagyon- és tűzvédelem ellátása a megrendelő kötelezettsége.

Ha közterület igénybevételére van szükség, ehhez az engedélyt a megrendelő köteles beszerezni és a Vállalkozónak átadni. A közterület használatának díját a megrendelő viseli.

Amennyiben a felek nem kötöttek a beépítésre írásban részletes vállalkozási szerződést, vagy abban nem került meghatározásra a beépítésre alkalmas munkaterület átadásának időpontja, úgy a megrendelő írásban, az info@v151.hu e-mail címre küldött e-mail útján köteles jelezni, hogy mikor tud a Vállalkozó részére a beépítéshez megfelelő munkaterületet biztosítani.

A munkaterület átadásáról a felek jegyzőkönyvet vesznek fel, amelyben rögzítik, hogy a munkaterület beépítésre alkalmas állapotban van, vagy amennyiben beépítésre nem alkalmas állapotban van, úgy részben vagy egészben nem alkalmas a beépítésre, miért nem alkalmas a beépítésre, továbbá mikor tud a megrendelő a beépítésre teljes egészében alkalmas munkaterületet biztosítani. Amennyiben szükséges, a felek fotóval is dokumentálják, milyen okból nem volt alkalmas a munkaterület a beépítésre.

5.) Alvállalkozók: A Vállalkozó alvállalkozók és egyéb közreműködők szolgáltatásainak igénybevételéről saját döntése alapján, korlátozás nélkül jogosult. Az alvállalkozók munkavégzésének összehangolása a Vállalkozó feladata.

A Vállalkozó az általa kiválasztott alvállalkozók jogellenes magatartásáért úgy felel, mintha azt saját maga követte volna el. 

A megrendelő által kiválasztott alvállalkozó (közreműködő) által elkövetett szerződésszegésért a Vállalkozó nem felel. Ha ennek az alvállalkozónak a költségvetésben előirányzottnál nagyobb összegű díj, költség stb. követelése keletkezik, a többletet a megrendelő köteles megtéríteni. Ha ez az alvállalkozó a Vállalkozónak a kivitelezés során kárt okoz, a megrendelő azért a sortartásos kezesség szabályai szerint felelős a Vállalkozóval szemben.

6.) Átadás-átvétel: A megrendelő vagy az általa megbízott képviselő az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásával igazolja a munka hiánytalan, hibamentes, I. osztályú minőségben történt elvégzését. Ha ezt nem a megrendelő végzi, a meghatalmazott személyét a Vállalkozó felé írásban kell közölni.

Átadás–átvételkor Vállalkozó az alábbi dokumentumokat adja át a megrendelő részére:

  • átadás – átvételi jegyzőkönyv, 
  • kezelési és karbantartási útmutató,
  • a beépített termékek jótállási jegye.

A kárveszély viselése az átadás-átvétel időpontjában száll át a megrendelőre.

A megrendelő csak olyan munka elvégzését hiányolhatja, amelyet a költségvetés tartalmaz, vagy – enélkül is – azt, amely miatt a teljesített szolgáltatás rendeltetésszerű használatra alkalmatlan.

A megrendelő nem tagadhatja meg az átvételt olyan kevéssé jelentős hiány vagy hiba miatt, amely a  rendeltetésszerű használatot nem akadályozza. Nem tekinthető hibának, ha a Vállalkozó a tervben és a költségvetésben írtaktól eltérő más anyagokat használt fel azért, mert a tervezett anyagot kellő időben beszerezni nem lehetett, feltéve, hogy erről a megrendelőt értesítette és az anyag helyettesítése nem idézi elő sem az érték, sem a használhatóság lényeges csökkenését.

Ha a megrendelő az átadás-átvételi eljárást lefolytatását nem teszi lehetővé, a teljesítés joghatásai a beépített termékeknek a tényleges birtokbavétele alapján állnak be.

Ha a megrendelő az átvételt jogos ok nélkül tagadta meg, a Vállalkozó – ha további munkák végzésére már nem köteles – levonulhat a munkahelyről. A kárveszély viselése a munkahelyről való levonulás időpontjában akkor is átszáll a megrendelőre, ha az átvételt jogos ok nélkül megtagadta továbbá a teljesítés joghatásai is beállnak ezen időpontban. 

  1. Szavatosság, jótállás

1.) A Vállalkozó szavatossági és jogszabályon alapuló kötelező jótállási kötelezettségére a hatályos jogszabályi rendelkezések az irányadóak.

2.) A beépítési útmutató szerint szakszerűen beépített termékre a Vállalkozó a megrendelés időpontjában érvényben lévő termékkatalógusban, illetve a jótállási és karbantartási útmutatóban megadott jótállási és szavatossági időtartamokat biztosítja.

3.) A jótállási idő kezdete az átadás–átvétel napja.

4.) Nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, erőszakos külső behatás, kőműves munkálatok során előforduló koszolás, sérülés, elemi kár okozta sérülés, vagy a szerkezet illetéktelen megbontása esetén a jótállás nem érvényesíthető. Azon károk, amelyek erős szél, vihar vagy helytelen használat hatására, illetve a textil árnyékolók esőben történő használata (vízzsák képződés, illetve a visszahúzó szerkezet túlterhelése) következtében keletkeznek, nem tartoznak se a jótállás, se a törvény által előírt szavatosság körébe.

5.) Vállalkozó automatikusan mentesül a jótállási kötelezettségek alól, amennyiben a telepített berendezéseket, eszközöket bárki – nem Vállalkozó által megbízott személy- megbontja, illetve bármilyen beavatkozást, vagy beavatkozásra, szerelésre utaló tevékenységet végez.

Elektromos hajtások hálózatra kötése a Vállalkozó által biztosított motorok csomagolásában megtalálható leírás szerint kötelező. Ettől eltérően rákötött szerkezetekre a Vállalkozó jótállást nem vállal.

6.) A szavatosság / jótállás keretében a Vállalkozó a hibás elemeket egyenértékűekre vagy újakra cseréli ki. Műszakilag indokolt színeltérések és anyagváltozások történhetnek, az új és a jelenlegi, környezeti hatásoknak kitett elemek között színeltérés előfordulhat. Úgyszintén a napellenzők és textil árnyékolók esetén enyhe gyűrődés képeződés és csekély színváltozás felléphet. A hosszirányú és keresztirányú varratok alkalmazása a technikai követelményeknek megfelelően történik.

7.) A szúnyoghálónak a Ptk. 6:157. § (1) bekezdésében rögzítetteknek megfelelően az alábbi minőségi követelményeknek kell megfelelnie: A szúnyogháló elsősorban arra szolgál, hogy a kívülről érkező repülő rovarokat távol tartsa. Ez a legjobban az úgynevezett hártyásszárnyúak esetén működik, amelyek a filigrán testfelépítésük révén a tömítésre szolgáló keféken nem tudnak keresztül mászni. A szúnyogháló a bogarakat, a verőköltő poloskákat és egyéb páncélos rovarokat csak korlátozott mértékben képes távol tartani. Ezért 100%-os biztonságot, úgymond egy „rovarmentes” tér megteremtését a szúnyogháló nem tudja garantálni. Vállalkozó a szúnyoghálóra jótállás nem vállal. Vállalkozónak a szúnyoghálóra vonatkozó szavatossági kötelezettsége csak abban az esetben áll fenn, ha termék ez ezen pontban rögzített minőségi követelményeknek a teljesítés időpontjában nem felel meg.

8.) Termékszavatosság, termékfelelősség: A termékszavatosságra a Ptk. 6:168-6:170 §, míg termékfelelősségre a Ptk. 6:550-6:559 § rendelkezései alkalmazandók.

  1. A szerződésszegés következményei

1.) Késedelmi kamat: A megrendelő a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeres összegének megfelelő késedelmi kamatot köteles fizetni, ha a számlában feltüntetett vállalkozói díj fizetésével késedelembe esik. Fizetési késedelem esetén a Vállalkozó jogosult a követelés érvényesítéséhez szükséges költségeket is felszámítani. A megrendelő ezen felül is köteles minden esetben a peren kívüli és pert megelőző behajtási eljárások költségeit megtéríteni. Amennyiben a megrendelő a résszámlák kifizetésével késedelembe esik, a Vállalkozó jogosult a további szolgáltatást leállítani.

2.) Elállás a szerződéstől: Mivel a megrendelt termékek méret után kerülnek legyártásra, ezért a törvényes szavatosságon vagy elállási jogon túli esetekben a kicserélés és a visszavétel kizárt. A megrendelő akkor állhat el a szerződéstől, ha bebizonyosodik, hogy a Vállalkozó nem tudja a kivitelezést – rendeltetésszerű használatra alkalmas módon – befejezni.

3.) Kárátalány: Amennyiben a megállapított időpontban a megrendelő a beépítésre alkalmas munkaterületet nem biztosítja és ezt három munkanappal előbb nem jelezte a Vállalkozó felé írásban, és ezért a Vállalkozó a szerelést nem tudja megkezdeni és folyamatosan végezni, úgy kárátalányként a vállalkozói díjon felül a vállalkozói díj munkadíj része 100 %-ának megfizetésre köteles. A kárátalányon felül, a megrendelő köteles megfizetni 36.000 Ft+ ÁFA /alkalom kiszállási díjat és 180 Ft/km útiköltséget az odaút alapján számítva, valamint az emelő, állványszerkezet, alpintechnika költségeit. Vállalkozó a kárátalányt és a költségeket jogosult a meghiúsult beépítést követően kiszámlázni, a megrendelő pedig köteles azt a számlában írt időpontban megfizetni. Vállalkozó mindaddig megtagadhatja a beépítés folytatását, illetve elvégzését, amíg a megrendelő a kárátalányt és a költségeket teljes egészében nem fizeti meg részére.

4.) Vis Major: Amennyiben a Vállalkozó által vállalt kötelezettségek teljesítése, rendkívüli időjárási, természeti körülmények, vagy olyan rendkívüli társadalmi, gazdasági körülmények miatt, amelyek a gazdasági életet, termék előállítást, üzletvitelt, életvitelt akadályozzák, késedelmesen vagy nem történik meg, úgy ezért a Vállalkozó nem felel. 

VII. Záró rendelkezések

1.) Vitás kérdések rendezése: Amennyiben a felek a közöttük felmerült vitás kérdéseket közvetlen tárgyalások útján nem tudják rendezni, úgy jogvitájuk eldöntésére az ügyértéktől függően alávetik magukat a Soproni Járásbíróság, illetve a Győri Törvényszék kizárólagos illetékességének.

2.) Adatvédelmi rendelkezések: Minden olyan személyes adat, amelyet a Vállalkozó a megrendelés keretében a megrendelőtől beszerez, kizárólag a szerződéses kötelezettségek teljesítése céljából kerül felhasználásra. A Vállalkozó a megrendelő adatait csak ezen célból továbbítja a megrendelést feldolgozóknak és harmadik személyeknek, akiket a Vállalkozó külön is kötelezett az adatvédelmi előírások betartására. Az adatfeldogozás a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja alapján történik és ezáltal jogszerű. A Vállalkozó a megrendelők adatait a legnagyobb gondossággal őrzi és csak addig tárolja őket, ameddig erre jogilag köteles vagy a jogi igények érvényesítéséhez szükséges. A személyes adatainak kapcsán a megrendelőt megilleti a felvilágosítás kéréséhez, a helyesbítéshez, továbbá a szerződéses jogviszony megszűnését követően, törvényes határidőn belül a törlésre, a feldolgozás korlátozására való jog, illetve tiltakozás a feldolgozás és az adattovábbítás ellen a felelős V151 Kft.-nél, továbbá panasztételi jog az adatvédelmi hatóságnál.

3.) Azokban a kérdésekben, amelyek tekintetében ezen ÁSZF nem tartalmaz előírásokat, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseit, az ide vonatkozó mindenkor hatályos jogszabályokat, valamint az általánosan elfogadott szakmai szokásokat kell irányadónak venni.

 

Petőháza, 2022. 12. 19.

V151 Kft.

Visiné Dr. Rajczi Eszter

ügyvezető

Vállalkozó